dimecres, 28 de desembre del 2011

Conclusió de COED

Per finalitzar les meves entrades en el blog de l'assignatura de Comunicació oral, escrita i digital, m'agradaria fer una síntesis de l'assignatura.

Al principi no acabava d'entendre massa l'objectiu d'aquesta assignatura, per exemple escoltar identitat territori recitació de poemes no sabia en què consistia i això em feia situar en una possible dificultat. A poc a poc em vaig anar situant en les tasques i activitats.
He pogut aprendre que darrere d'una imatge, "Qui ets tu?" s'amagaguen moltes coses, característiques trets, etc.
Al començament quan van dir que teniem que fer entrades al bloc vaig pensar que això no servia per res, però me adonat compte que anar recopilant els apunts, els treballs i altres curiositats portats al dia anava d'allò més bé.


A més a més m'agradaria dir que l'exposició d'Identitat i territori m'ha donat l'oportunitat per expressar-me a  la classe, i  l'oportunitat de posar en pràctica totes les indicacions del llibre "Com parlar bé en públic". 
També m'agradaria ressaltar la recitació del poema, on implicava una gran concentració i la por de parlar en públic davant de tothom .

Resumint, he apres moltes coses, com crear un bon discurs , la creació d'una descripció en altres. M'agradaria que us fixessiu en les entrades següents: La recitació del poema i la entrada de Identitat i Territori.

Bon nadal i bon any nou!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada